How shall I do to love? Believe. 

對待愛情的方式? 是相信

 

To believe love. Yes, I do.

是的,我相信愛

 

Love understands love, it needs no talk. 

愛情可以是心領神會,不用言語相傳

 

Love fears no danger. 

愛是不怕危險

 

Love lives in cottages as well as in courts. 

愛情沒有貴賤之分 

 

I love you not because of who you are, but because of who I am when I am with you. 
我愛你不是因為你是誰,而是我在你面前可以是誰

 

Love and a cough can't be hid. 
愛情和咳嗽是藏不住的

 

Love is ever matter of comedies, and how and then of tragedies. 
愛情通常是一部喜劇,偶爾是一樁悲劇

 

Love is a chord in life, not a solo. 
愛情是人生的和弦,而不是孤單的獨奏曲

 

The heart that once truly loves never forgets.

真誠戀愛過的心永遠不會忘記

 

Your smiling at me is my daily dose of magic.

妳嫣然的微笑是我每一天享受到的魅力

 

Don't try to hard, the best things come when you least expect themto.

不用著急,最好的事情總會在最不經意的時候出現

 

At the touch of love everyone becomes a poet.

每一個沐浴在愛河中的人都是一位詩人

 

If I know what love is, it is because of you.

因為有你,我懂了愛

arrow
arrow
    文章標籤
    love believe I do
    全站熱搜

    兔寶媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()